להלן מספר עובדות מעניינות על הפופקורן בהיבט התזונתי וכיצד פופקורן יכול לסייע לכם בעת בביצוע דיאטה

פופקורן וערכים תזונתיים

מנת הגשה של פופקורן שווה לכוס אחת של פופקורן ויש בה כ8 גרם פופקורן מוכן.
כוס פופקורן היא בעלת ערך קלורי של כ31 קלוריות, 25 קלוריות מגיעים מפחמימות, 3 גרם משומן ו2.8 גרם מחלבונים
תכולת החלבון בכוס פופקורן היא 1 גרם.
סה"כ כמות השומן במנת הגשה היא 0.4 גרם (בכמות זו מצויים 4.8 מ"ג של חומצת שומן אומגה 3 ו200 מ"ג אומגה 6).
המדד הגליקמי של פופקורן הוא די גבוה - 55-87, אולם העומס הגליקמי הוא מאוד נמוך - 3.
אינדקס גליקמי גבוה = מעל ל70.
עומס גליקמי נמוך = קטן מ10. פופקורן ההבדל בין אינדקס גליקמי לעומס גליקמי הוא:
שאינדקס גליקמי מעיד על מהירות הפיכת הפחמימות לסוכרים בדם.
ואילו עומס גליקמי מעיד על כמות הפחמימות שהופכת לסוכר בדם.
העומס הגליקמי הוא מדד חדש יותר ונכון יותר מהאינדקס הגליקמי.
בעיקרון רצוי לשמור את צריכת המזון כך שסה"כ העומס הגליקמי לא יעלה על 100 ביום (לסוכרתיים אף רצוי פחות מכך).


דיאטה ופופקורן


בוודאי שמעתם על דיאטת פופקורן, אז חשוב שתבינו שדיאטת פופקורן היא לא דיאטה מומלצת.
ובכלל כל דיאטה שמכילה רק מרכיב מזון אחד כמו: דיאטת אשכוליות או דיאטת פופקורן או דיאטת כרוב היא לא דיאטה מומלצת, משום שהיא עלולה לגרום למחסור
בנוטריינטים חשובים.
אבל, פופקורן יכול בהחלט לסייע לכם לבצע דיאטה.
אם אתם מבצעים דיאטה ובא לכם לנשנש משהו מלוח וקריספי, פופקורן יכול לשמש כחטיף מעולה.
גרעין הפופקורן תופח לגודל שהוא פי 30 מגודלו המקורי, תכונה זו עושה אותו אידאלי לרגעי משבר בדיאטה.
רגעי משבר בהם בא לכם לאכול והרבה!
בגלל הצפיפות האנרגטית הנמוכה של הפופקורן, אתם יכולים לאכול כמות רבה של פופקורן ולמעשה לצרוך כמות קלוריות
נמוכה יחסית בהשוואה למזונות אחרים כמו: לחם, קרקרים, חטיפי בריאות וכדומה.

אז בהצלחה בדיאטה ובתאבון

sirpop פופקורן

 

סירפופ - סיר פופקורן 

 120 ש"ח - איסוף עצמי ממודיעין

קנה עכשיו

145 ש"ח - בדואר רשום

קנה עכשיו

180 ש"ח - בדואר שליחים  

קנה עכשיו

ppהרכישה מאובטחת באמצעות  


 

מכירות ישירות, וועדי עובדים, ורכזי 

רכישות קבוצתיות מוזמנים ליצור קשר.

נשמח לסייע לאנשים עם מוגבלויות לרכישה באמצעות הטלפון.

 08-9701090

שירות

מתכונים אחרונים